Eres la persona número

clocks for websitecontadores web

Gliffy




Bé, Gliffy és una ferramenta prou útil per fer aquest tipus de representacions, ja que hi ha unes imatges i figures predeterminades que pots usar, a més de poder-ne pujar unes altres si així ho prefereixes. També et proporciona plantilles en les quals pots treballar.
A més, aquest programa online és molt fàcil d'usar, per la qual cosa es podria fer servir a l'aula amb els xiquets.

Bé, el que més use a la universitat, són sens dubte els apunts, ja que aquests són els que em permeten estudiar per als exàmens.
Internet és la segona ferramenta que use per als temes universitaris, ja que permet connectar-te a l'UJI i a més, hi ha coses interessants que poden servir per a la universitat.
Respecte a la família, bé, parle amb els meus pares sobre la universitat, però no em poden proporcionar massa informació sobre apunts ni res d'això.
La televisió l'utilitze per informar-me sobre les notícies del dia. S'usa menys que Internet.
La ràdio l'utilitze per a escoltar música, i si hi ha cap notícia, doncs també l'escolte.
Els amics, bé, els amics també influeixen.

En resum, el que més utilitze dins de la meva vida universitària són els apunts i Internet.

Fent aquesta tasca he comprés que realment obtenim i proporcionem més informació de la que pensàvem, i a més, m'he donat compte de que transmetem i ens transmeten informació per tot arreu. La veritat és que no me n'havia adonat fins ara, ja que no m'havia parat a pensar aixó abans.

0 comentarios: